czwartek, 31 października 2013

Halloween, to dzisiaj!

Nigdy się w to 'nie bawiłam', nie miałam takiej potrzeby. 
Ale w tym roku przyłączyłam się do zabawy ze znajomymi,
niektórzy są ze Stanów, więc znali się na rzeczy. ;)
Zabawa była w minioną sobotę, bo dzisiaj pewnie mało kto miałby czas.
Zaczęło się od jedzenia. :)

Makabryczne ciacho. :D


Grillowana dynia:


I ciasteczka. :)


A potem zabawa:
Przylepialiśmy sobie na wzajem karteczki z nazwami 
i zadając proste pytania musieliśmy zgadnąć kim jesteśmy. ;)

Następnie tworzyliśmy swoich Jacków. ;)











A na koniec na poziomym kiju przywiązane na sznurkach donaty,
które trzeba było zjeść bez pomagania rękami. ;)

I jeszcze Makak robiąca za żywego trupa:

A Wy na dzisiaj macie jakieś zaplanowane mhroczne zabawy? ;)




2 komentarze:

  1. my zawsze wydrążamy dynie co roku ^^ i takie oczy co na pierwszym zdjęciu też miałyśmy w tym roku, haha :D pozdrawiam
    http://abagben.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwszy raz i spodobało mi się. :)

      Usuń