sobota, 5 października 2013

NKOTB....

Był rok 199....któryś.
Zabijcie, ale nie pamiętam.
Może 90 a może 91 rok. A może dalej. Ale nie sądzę.
Przyszła do mnie J. i miała ze sobą kasetę. Magnetofonową.
Włączyłyśmy a wtedy usłyszałam Step by step.



(Jak tak teraz patrzę na okładkę albumu, 
to zastanawiam się czy okładka kasety była taka sama, 
jak płyty? Nie pamiętam jak wyglądała 'kaseta')

Nie powiem, żeby to była miłość od pierwszego usłyszenia. 

Ale prawie, prawie......
Nawet tańczyłyśmy sobie do tej piosenki.
Na jakiś czas pożyczyłam kasetę i słuchałam i słuchałam, aż się zakochałam.
Moim najulubieńszym członkiem boysband'u był Jonathan Knight,
bo wszystkie znane mi dziewczynki kochały się w Jordane Knight, no to ja musiałam inaczej niż one. ;)
Oczywiście miałam i plakaty, kaset też sporo.
Pamiętam jak próbowałam ze słownikiem polsko-angielskim rozszyfrować teksty piosenek. ;)
Kompletnie nie rozumiałam o co chodzi z nazwą? Przecież po przetłumaczeniu na Polski brzmi ona śmiesznie.
Nadal tego nie rozumiem.
Pamiętam moment, kiedy New Kids On The Block zaczęło mi się podobać.
Ale nie pamiętam kiedy mi się znudzili. Może wtedy, gdy pojawiło się Mo-Do (to odrębna historia), a może wcześniej. W każdym był moment kiedy trochę wydoroślałam. ;)

A teraz....
Kilka dni temu coś mi się NKOTB się przypomniało.
No i stało się. Poszperałam na youtube i okazało się, że jako dorośli, całkiem niedawno, nagrali coś, śpiewali swoje stare piosenki. I teraz tego słucham namiętnie. Czasami nawet sobie patrzę.
A jako dorosła osoba, znająca swoją wartość, rozumiejąc swoja kobiecość.... przyznaję się do 'miłości' do Jordana. Choć po 40stce, nadal jest słodziak. ;) (Bo niestety, choć wszyscy przypominają siebie, to najmniej przystojny jest Jonathan. :/).

A tu, jakby komuś chciało sobie posłuchać i popatrzeć:
Step by step
tu nastolatki

tu dorośli

A to piosenka, od której zaczęłam wspominki:
Remix
 I ta też mi się podoba:
Click click click

I podobają się jeszcze..... WSZYSTKIE. ;)

2 komentarze:

  1. ojej ledwo ale pamiętam u kuzynki taki plakat na ścianie w pokoju :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dzisiaj w centrum handlowym po wyjściu z biblioteki usłyszałam 'Step by step'. Miło mi się zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń