środa, 20 kwietnia 2011

Krótki spacerek.....

     Wybrałam się dzisiaj na spacerek w celu rozładowania baterii w aparacie. Słoneczko ładnie świeciło i było cieplutko. Choć, gdy weszłam na Długą to zrobiło się chłodniej. A potem już całkiem zmarzłam. :]

                                                             Wielki Młyn.

                                                               I to też Wielki Młyn.

                                                                  Podwieczorek wróbelków. :)



                                                     Wróbelek nieśmiało się chowa. :)


                                                                          Wiosna. :)

                                                         Budynek jak lustro. :)

                                                                 Trochę antyku.

                                                                   Coś na słodko. :)

                                                       Coś na słodko i zimno. :)

                                                                            :)

                                                         Coś dla miłośników książek. :)

                                                               Przedproże na Mariackiej.
           

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :)

    najlepiej mi do gustu przypadły:
    - wróbelek odwrócony tyłem
    - roślinka
    - budynek lustro
    - talerze (mi byloby szkoda na tym jesc ;) )
    - jaszczur
    - lody ;) zachciało mi sie lodów mango :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Toć, to talerze nie do jeścia a do ozdoby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam sie tylko po co kupowac klamoty zeby tylko staly i jeszcze zeby uwazac bo sie potłuka ;)

    moj talerz ma byc ładny i do używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia:D Jak ja dawno nie byłam w Krakowie;/ (bo to Kraków, tak?;)

    OdpowiedzUsuń