piątek, 13 grudnia 2013

Zimowy Sopot.....

A dokładniej molo sopockie.
Zdjęcia tydzień temu zrobił mój kolega D.K.
D.K. jest zapalonym fotografem amatorem. W tym sensie, że nie jest zawodowym fotografem, ale zdjęcia robi rewelacyjne. Wszędzie chodzi z aparatem. A ja go już nie raz przyłapałam na mieście, gdy coś fotografował. :)
W niedzielę, gdy było nieco resztek śniegu z piątku, spotkaliśmy się przez przypadek na Jarmarku i opowiadał, jak to poszedł na sopockie molo i robił zdjęcia. I jak było zimno. ;) Wiało. Potem na fb zamieścił te zdjęcia. Bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam je tu pokazać. Oczywiście za jego pozwoleniem. :)

Niestety, ten śnieg to już wspomnienie.














2 komentarze:

  1. Bardzo ładne!!!!! Sopot jest przepiękny. Byłam tylko latem...
    Pozdrawiam Ciebie i fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia się podobają. Pozdrowię kolegę, dziękuję. :)

      Usuń