sobota, 2 lipca 2011

Książkowo, czyli 'Triumf owiec'......

Rzadko się tak zdarza, żeby jakaś książka chodziła za mną i szeptała ‘Miej mnie, miej mnie’. I żeby to była książka, której nigdy nie czytałam. Choć, może to, że słyszałam ją czytaną w radiowej Trójce to tak jakbym ją czytała? Gdybym mogła to bym więcej kupowała książek, które już znam, niż te których nie znam – wiem wtedy co jest fajne i warto mieć. W końcu jednak przekonałam się, że fajnie jest kupować książki, których się nie czytało, i niekoniecznie musi się to skończyć żalem, że się wydało kasę na coś niefajnego. A od kilku miesięcy chodzi za mną 'Triumf owiec'. Jakiś czas temu w pewnym sklepie można było  kupić ją o 10zł tańszą niż cena wydrukowana z tyłu okładki. Ale ja muszę inwestować pieniądze w coś innego. :] Jest jednak nadzieja! Koleżanka chce, żebym uszyła jej sukienkę. Wymyśliłam sobie, że formą płatności będzie 'Triumf owiec'. :D A najlepszy numer, że zgadałam się z J., którą też interesują TE owce. Umówiłyśmy się, że ona kupi sobie 'Sprawiedliwość owiec' (część pierwsza), a ja jakoś (może dzięki sukience dla A.) zaopatrzę się w 'Triumf' i w lipcu, gdy się spotkamy wymienimy się książkami. ;) Tylko czy będziemy miały czas na czytanie? 
W każdym razie dzięki formie czytanej w Trójce zapragnęłam poczytać sobie i przede wszystkim dowiedzieć się, jakie thriller a zarazem komedia filozoficzna ma zakończenie. I dlaczego Chmurka zaginęła (nie wszystkie odcinki słyszałam) (wiem tylko, że się odnalazła lub nie)?
I co? I książka już u mnie jest - A. ją kupiła u już mi dała, choć sukienka jeszcze nawet nie skrojona. :D  

2 komentarze:

  1. znaczy ty masz drugą część? :) nie wiem czy warto czytac bez znajomosci pierwszej :)

    a co do kupowania to ja raczej kupuje cos czego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy ja mam drugą część. :) W zasadzie to ja wiem (bez szczegółów) o czym jest pierwsza część, więc dużo nie stracę, a poza tym słyszałam, że można czytać nie po kolei.
    Czasami lubię mieć coś co już czytałam. Żeby niby móc jeszcze raz bez problemu po to sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń