piątek, 21 lutego 2014

Chomikowanie.....

Trochę chomikuję - a to się przyda, tamto się przyda.
Np. gdy został mi styropian z pudeł po meblach, to zostawiłam sobie kilka kawałków, 
bo mogą się przydać do zabawy z dziećmi (używaliśmy jako stojaka dla suszących się pisanek styropianowych i do zabawy w bijanie kawałków szmatek, możecie obejrzeć je tu ), albo druciki po wadliwych poidełkach, które to poidełka wywaliłam, druciki zostawiłam i przydały się do zaczepienia za ich pomocą półki metalowej w kabinie prysznicowym w wynajmowanym mieszaniu (zamiast biegać po mieście i szukać sklepu z drutem [jakiegoś metalowego sklepiku lub marketu budowlanego] kupować kawałka drutu, to wyjęłam z pudełka z 'przydasie').
I tak czasami coś sobie zostawiam, bo może się przydać. Szafki mam pełne przydasie.
Ale nie robię jak moja mama, której chyba zostało jeszcze z PRLu, i nie kupuję czegoś więcej niż potrzebuję (nawet jeśli coś jest w fajnej promocji, to nie biorę więcej niż 2 sztuki). Kiedyś kupowało się tyle ile się dało, bo potem przez pół roku tego nie było w sklepach. Teraz tak kiepsko nie jest, ale moja mama nadal tak robi. Czasami przebiegała mi przez głowę myśl, że może mieć w zapasie 3 np. pasty do zębów. Ale i tak jak się kończyła pasta, to kupuję jedną. 
Od wczoraj myślę, że jednak może dobrze by mieć zapas. A myślę tak, bo S.A. pojechał sobie w świat. Pakował się rano, wszystko robił w biegu i jeszcze mnie budził, bo czegoś nie mógł znaleźć. 
W rezultacie jego porannej nerwowej bieganiny nie miałam czym umyć zębów, bo w tym pośpiechu zabrał moją szczoteczkę (!), a ja nie miałam nic w zapasie (!). A teraz ktoś, może S.A., może jakiś gość będzie mył zęby różowo białą szczoteczką (bo ja myję zawsze zieloną, lub dwukolorową z przewagą zielonego).
 
Ktoś też chomikuje: żeby nie latać co rusz do sklepu, bo przydasie i dla miecia?

1 komentarz:

  1. ja chomikuję folie babelkowe - przydaje sie jak cos delikatnego wysylam poczta :)
    zapas robie z rzeczy ktore regularnie kupuję -rzadziej latam do sklepu dzieki temu :)

    OdpowiedzUsuń