wtorek, 26 listopada 2013

Nowy dział - robótki ręczne lub rękoczyny......

Zastanawiałam się nad nowym blogiem, 
ale doszłam do wniosku, że jednak nie.
Blog miałby być o robótkach ręcznych, którym czasami się oddaje, 
ale nie robię aż tak dużo, żeby nowego bloga zakładać.
Tak więc, tutaj od czasu do czasu będę pokazywać co udało mi się do tej pory
i później, zrobić. Coś co sama zrobiłam lub ktoś z moich znajomych.
Na początek zaprezentuję nietypowy gobelin. Zrobiony ze ścinków materiałów wbitych w styropian.
Równo wycięte ścinki materiałów wbija się jeden koło drugiego, za pomocą np. patyczka do szaszłyków,
tworząc jakich obrazek.
To co możecie teraz zobaczyć, to wytwór 3letnich Szkodunów (odwiedziły mnie dzisiaj):

Dziełko Zbója. :)

Dziełko Cytryny. :)

Jak widać technika ta sama, a styl jednak inny. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz