sobota, 15 marca 2014

Wspomnień czar..... - Sąsiedzi....

Dzisiejszy wpis jest inspirowany blogiem Wspomnień czar i dziękuje jego autorce Pani Elizuni,
która na swoim blogu przypomina o rzeczach, o których zapomniałam, 
a miło jej je sobie przypomnieć. :)
Przed nami kolejny etap remontu. Nie pisałam o tym, ale ponad 1,5 roku temu kupiliśmy sobie z S.A. mieszkanko. :) Z rynku wtórnego, więc jakikolwiek remont to nasze wydzimisie. ;) I zanim w nim zamieszkaliśmy przeprowadziliśmy remont w większości mieszkania. Został tylko salon i najmniejszy pokój. W poniedziałek rusza remont, więc dzisiaj przekalkowywaliśmy wszystkie rzeczy z szafek do pudeł (biegałam 2x do Pepco po pudła, bo trochę tych rzeczy jest, ale nie chciałam za dużo pudeł kupić, bo nie miałabym co z nimi zrobić). Część mebli poszła na balkon, część zostanie wyrzucona, a część wynnieśliśmy do sypialni (nie żeby była jakaś duża, ale okazało się, że jednak pojemna - my się jeszcze w nocy zmieścimy ;]) I kiedy tak nieśliśmy któryś z mebli, S.A. rzucił: 'Sąsiedzi?'. A ja stwierdziłam, że dawno nie widziałam tej bajki i muszę poszukać na youtube. :) I poszukałam. :)
Wstawiam tu tylko 4 linki:
Ten odpowiada mojej aktualnej sytuacji (będzie malowanie):
I jeden z tych, które najbardziej utkwiły mi w pamięci:


2 komentarze:

  1. Sąsiedzi to fajna bajka :) teraz poprzez reklamę w TV tez mi się przypomnieli :)

    OdpowiedzUsuń