poniedziałek, 17 lutego 2014

Antywalentynki - zdjęcia.......



 A to mała galeria antywalentynek: 


Tegoroczna zrobiona przeze mnie dla J. :
 To jej wnętrze:
 :D
O, a tu zaplątała się walentynka dla S.A. :) :

A to od J. z któregoś roku, już nie pamiętam, 
daty na niej nie było i była z koperty wyjęta, 
pierwsza jaką razem z S.A. dostaliśmy:
 Jej środek:

I kolejne od J. :



A to jest ta, którą kiedyś zrobiłam dla J. :

 A tu ta antywalentynka w przestrzeni J.:

I jestem wkurzona, bo w czwartek wysłałam priorytetem antywalentynkę, i jeszcze nie doszła!

2 komentarze:

  1. Oj kochana, co Ty taka antywalentynkowa? :)
    Życzę Ci dużo dużo miłości i samych walentynkowych kartek, nie anty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem antywalentynkowa. :P Czytałaś mój poprzedni post? To Walentynki na wesoło, które można 'obchodzić' nie tylko z ukochaną osobą, ale też z przyjaciółką, ale tylko wtedy, jeśli się tego chce i jeśli nie jest to w żaden sposób wymuszone.

      Usuń