niedziela, 25 sierpnia 2013

Tańcząca fontanna.....

Przez trzy dni w Parku Oliwskim był wieczorem pokaz kolorowej tańczącej do muzyki Mozarta fontanny.
Zdjęcie zrobione jakiś czas temu, plakatowi na ogrodzeniu parku.

Niestety, spóźniliśmy się 5 minut, ludzi była kupa. 
Nieco dopchałam się do przodu, ale reszta została z tyłu.
Szybko się skończyło. Trwało chyba z 15minut. 
Niestety zdjęcie fontanny wyszło byle jak:

Trochę mi to przypomina zorzę polarną (widziałam tylko na zdjęciach)

A potem stanęliśmy sobie pod latarnią na drzewie. Zieloną latarnią:
Bo ja to mówią: pod latarnią zawsze najciemniej. ;)

Następnie przeszliśmy się po parku.
 Na ziemi były rozłożone w niektórych miejscach kolorowe lampy: 

T.

A.J.

Zielona Wiedźma. :)

Zielony strachliwy Troll. ;)


Niebieskie potworki. ;)

Wodospad też był podświetlany.
Niestety, mój aparat zniekształcał kolory. Różowy nie wyglądał tak ładnie, jak w rzeczywistości.

Mina zadowolonego z psoty kota. ;)

Mały myśliciel. ;)

Tu już niewystraszony czerwony Troll. ;)

Tu A.J. usiadła sobie na samym brzeżku, a ja dostawałam zawału, jak na nią patrzyłam. ;)

Było fajnie, ale pokaz był zdecydowanie za krótki. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz