sobota, 11 października 2014

Szkatułka z krabem.....

Październik miesiącem urodzin i imienin. 
Pięciu znajomych obchodzi urodziny, a jedna imieniny. 
Jak to powiedziała koleżanką z kwietnia: bo trza się przyjaźnić tylko z tymi z wiosny. ;)

Pierwsza urodziny ma M.J., która lubi kraby i inne skorupiaki i coś tam jeszcze.
Zrobił się więc pomysł szkatułki z krabem.
Zastosowałam technikę spękań preparatem dwuskładnikowym.Pierwszy raz to robiłam, więc poszukałam filmików instruktażowych na youtube. Znalazłam filmiki użytkownika Inspirello i przepadłam. Dziewczyna tak fajnie pokazuje i komentuje, że nie mogłam się oderwać i oglądałam filmik za filmikiem.
Nie znalazłam serwetek ani papieru do decoupage z krabem czy innym rakiem, więc ściągnęłam z internetu szablon kraba, wydrukowałam, polatałam po mieszkaniu szukając nożyczek do skórek (miałam ich kiedyś masę, stępionych już lekko, przeznaczonych do wycinania drobiazgów, np. prucia koralików z ubrań [czasami bardziej opłaca się kupić na lumpkach bluzeczkę z masą koralików, niż paczkę koralików z sklepie]), znalazłam nożyczki i powycinałam czarne części, zabrałam się za malowanie.
W efekcie wyszło to:

Teraz mam fazę na decoupage i kolejne prezenty będą z tej kategorii. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz