piątek, 11 listopada 2011

Cmentarnie po raz drugi.....

            Po długiej przerwie wracam na cmentarz. Ten sam co w sierpniu. Chciałam znaleźć groby i miejsca, którym robiłam zdjęcia latem, ale było za ciemno i nie byłam sama i nie mogłam biegać po całym cmentarzu. Poza tym, właśnie sobie przypomniałam, że wtedy zapomniałam o kilku miejscach, np. o pomniku poświęconym żołnierzom austriackim.
           Wszystkiego nie będę opisywać - co znajome to opisane w poprzedniej notce, a to co nieznane, nie musi być od razu opisane. ;)



            A to znicz na baterie. :D :










            Krzyż w miejscu, gdzie pochowani byli żołnierze niemieccy z I wojny światowej 'nie chciał się zrobić', więc tylko znicze:


            Akurat jak robiłam zdjęcie, to jacyś ludzie tam byli, a że nie umieszczam zdjęć nawet swoich, na których widać twarz, wstawiłam kratki. ;)


           Ogólny widok:

1 komentarz: